Alle bestellingen worden verzonden met UPS. Plaats je bestelling voor 13:45 (ma-vr) voor levering binnen 48 uur.

Voordat je contact met onze klantenservice opneemt, lees hieronder dan eerst de meest gestelde vragen en antwoorden.


Ik heb een vraag over een bestelling die ik reeds heb geplaatst

Ik heb mijn Track & Trace nummer niet ontvangen

We versturen altijd onze volgnummers naar klanten rond 18:00 uur op de dag van verzenden. Wanneer je deze niet hebt ontvangen via email rond 18:00 uur, controleer dan eerst je spamfolder. Als hier ook niets te vinden is, neem dan contact met ons op met het onderstaande contactformulier en we zullen handmatig de code naar je toe sturen.


Ik heb met succes mijn bestelling geplaatst maar heb geen email ter bevestiging ontvangen

Een bevestiging van een bestelling wordt altijd op hetzelfde moment verstuurt als een succesvolle betaling. Wanneer je de email niet kunt vinden, controleer dan eerst je spamfolder. Als hier ook niets te vinden is, neem dan contact met ons op met het onderstaande contactformulier en we zullen de bevestiging handmatig naar je toe sturen.


Ik wil enkele producten verwijderen uit of toevoegen aan mijn bestelling

Wanneer je bestelling verzonden is, zijn we niet meer in staat om iets te verwijderen of toe te voegen. Je kunt wel de producten terugsturen die je niet wenst te ontvangen middels de procedure en voorwaarden in ons retourneringsbeleid..

Wanneer je bestelling niet verzonden is en je wil de kleur van een product veranderen, neem dan contact met ons op met het onderstaande formulier, dan kunnen we je normaal gesproken helpen.

Wanneer je bestelling nog niet is verzonden en je wil producten toevoegen aan of verwijderen uit je bestelling, dan moeten we je bestelling annuleren en een terugbetaling starten. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de producten die je wil kopen. Wanneer je betaald met een bankpas kan het terugbetalen tot vier werkdagen in beslag nemen voordat het geld terug is op je bankrekening. Dit houd in dat je dit geld niet beschikbaar hebt om een bestelling te plaatsen voor een nieuwe bestelling op dezelfde dag.


Ik wil mijn bestelling annuleren

Om je bestelling te annuleren neem je bij voorkeur zo snel mogelijk contact met ons op met het onderstaande formulier. Wanneer je bestelling is verzonden, kunnen we het niet meer terugdraaien. Je kunt echter wel ongewilde producten terugsturen middels ons retourneringsbeleid.. Verzendkosten voor ongewilde producten worden betaald door de klant.

Wanneer je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het annuleren en je geld terugsturen. Onthoud dat wanneer je met een kaart hebt betaald het tot vier werkdagen kan duren voordat het geld terug wordt gestort op je bankrekening.


Ik wil het bezorgadres van mij bestelling veranderen

Wanneer je bestelling is verzonden, kunnen we niet langer het bezorgadres veranderen. Je beste optie is het contacteren van de postdienst nadat je een Track & Trace code hebt ontvangen, zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Als het nieuwe adres in dezelfde stad of gemeente is, doen ze dit vaak gratis.

Wanneer je bestelling has not been shipped, kunnen we het bezorgadres nog wijzigen. Neem contact met ons op via het onderstaande formulier.


Wanneer zal mijn bestelling arriveren?

Je zult de avond voordat jouw bestelling wordt verzonden een email ontvangen met tracking informatie. Hierin zit een tracking nummer en een link. Druk op de link en je zult naar een uitgebreide tracking pagina worden gebracht waar je de verwachte leveringsdatum zult zien.


Ik kan de bon van mijn bestelling niet vinden.

De bon van jouw bestelling wordt bijgevoegd aan de email met het tracking nummer, deze zit bij het pakket van jouw bestelling en kan worden gevonden bij de "Mijn account" pagina's als je een account hebt.


De Track & Trace pagina zegt dat niemand beschikbaar is voor bezorging, maar ik was gewoon aanwezig

De beste oplossing is om de pakketdienst te bellen en om een nieuw bezorgmoment te vragen. Afhankelijk van waar je woont kunnen ze het pakket hebben verstuurd naar een pakketpunt bij jou in de buurt. Als dit niet het geval is, kunnen ze vaak een nieuw bezorgmoment uitvoeren op de volgende werkdag.


De Track & Trace pagina zegt dat mijn bestelling is aangekomen, maar ik heb niks onvangen

Bel de pakketdienst direct om ze te laten weten wat je volgnummer is en dat je niets hebt ontvangen, ondanks de status van het pakket. Normaal gesproken kunnen ze het pakket vinden en bezorgen. Controleer ook of je buren wellicht een pakket van jou hebben ontvangen. Soms kan de bezorger je pakket bij jou buren bezorgen als niemand aanwezig is op het bezorgadres. Door de pakketdienst direct op te bellen en te informeren kunnen ze je laten weten of dit het geval was bij jou bezorging.

In het geval dat je het pakket niet kunt traceren en lokaliseren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op met het onderstaande formulier.


Ik ben niet blij met het apparaat en wil mijn product terugsturen

Je kunt de ongewilde producten terugsturen, zie hiervoor ons retourneringsbeleid.. Neem contact met ons op via het contactformulier om het retourneringsproces te starten.


Ik heb een probleem met mijn apparaat en heb garantiehulp nodig

Ga naar onze garantiepagina om het garantieformulier in te vullen. Na het invullen zal een medewerker van MagicVaporizers snel contact met je opnemen.


Ik zie geen zichbare damp komen uit mijn vaporizer

Zichtbare damp is geen garantie wanneer je een vaporizer gebruikt. Het hangt af van veel factoren, zoals de hittemethode, welk materiaal er wordt opgewarmt, luchtstroom, de temperatuur, vochtigheid, en meer.

Wanneer je gewend bent aan het inhaleren van e-juices en dezelfde hoeveelheid zichtbare damp verwacht bij een vaporizer, dan is het goed om je verwachtingen te temperen. E-juice bevat plantaardige glycerine, wat een dikke vloeibare stof is die de damp produceert.

We raden altijd aan om YouTube reviews te bekijken van de vapes waar je interesse in hebt om een goed beeld te krijgen van de damphoeveelheid en dikheid die je kunt verwachten. Er zijn echter een aantal manieren waarop je de dikheid van de damp kunt vergroten als dit belangrijk voor je is:

  • Wanneer je kruiden verdampt, maal ze dan fijn en verpak ze compact (maar niet te compact, zodat de lucht er nog doorheen kan stromen).
  • Als het gaat om een convectie vape, dan wil je vooral het hele oppervlak vullen van de oven.
  • Verhoog de temperatuur. Je zal smaak opofferen bij temperatuur hoger dan 180°C, maar hoe hoger de temperaturen hoe meer zichbaar de damp zal zijn.
  • Inhaleer diep en adem snel uit.

Als voorbeeld, één van de beste staande vaporizers – de Volcano Classic – welke alle damp bewaart in een ballon, kan ballonnen met damp produceren die je niet eens kunt zien op 180°C, maar dezelfde vape kan ook ballonnen produceren met damp zo wit als melk op hogere temperaturen (215°C+).

We begrijpen dat sommige klanten graag grote dampwolken produceren omdat het er cooler uit ziet, maar laat je ogen niet bepalen of de vaporizer goed werkt. Volg vooral welk gevoel je ervan krijgt. Als je materiaal er bruin uit zien na het vapen, zal het vaak betekenen dat de vape zijn werk goed doet.

Onthoud dat de vaporizers die we verkopen bedoeld zijn om de actieve ingrediënten te filteren uit je materiaal op een zo efficiënt mogelijke manier met de best mogelijke smaak, niet om de dikst mogelijke damp te produceren.


Ik heb een vraag voordat ik een bestelling plaats

Bezorgen jullie ook in mijn land?

We verschepen naar vrijwel alle Europese landen met een paar uitzonderingen. Je kunt een product proberen toe te voegen aan je winkelmandje en doorgaan naar het betalen om te zien of je land beschikbaar is voor bezorging.

Hoe lang duurt het voordat een bestelling aankomt in mijn land?

We bezorgen meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in heel Europa, hoewel sommige zeer verre locaties tot 5 werkdagen in beslag zullen nemen. Je zal altijd een Track & Trace code link ontvangen waarop je de bestelling kunt volgen om de exacte bezorgdatum te vinden.


Moet ik invoerrechten betalen voor mijn bestelling?

Nee, zo lang jou land deel uit maakt van de Europese Unie zullen er geen extra kosten zijn.

De prijs die je bij het bestellen ziet is de uiteindelijke prijs die je moet betalen. Wanneer je buiten de EU woont, bijvoorbeeld in Noorwegen, Canarische Eilanden, San Marino of Zwitserland, zie dan het antwoord op de volgende vraag hieronder.


Mijn land is geen EU-lid, moet ik belasting betalen over mijn bestelling?

Wanneer je buiten de EU-zone in Europa woont maar wel in Europa (bijvoorbeeld Noorwegen, Canarische Eilanden, San Marino of Zwitserland), moet je mogelijk belasting en/of invoerrechten betalen aan je overheid. Deze zijn niet verwerkt in het bedrag dat je tijdens je bestelling ziet op de website.

We moedigen je aan om zelf onderzoek te doen voordat je een bestelling plaatst. Invoerrechten en extra belastingen zijn kosten die worden geheven door jou overheid, dat is helaas iets waar wij weinig aan kunnen doen. Verzenden is gratis wanneer je een vaporizer bij ons koopt, maar belasting, invoerrechten of andere importheffingen zijn niet onze verantwoordelijkheid, terwijl je deze soms wel moet betalen.


Ik heb geprobeerd om met mijn bankkaart te betalen maar het systeem weigert mijn betaling

Dit is waarschijnlijk gebeurd omdat je kaart niet de 3D Secure functie gebruikt. 3D Secure is een systeem die creditcardbedrijven gebruiken om fraudegevoelige transacties te voorkomen middels een extra verificatiemethode (meestal via telefoon), in plaats van alleen de informatie op de kaart.

Je moet 3D Secure aanzetten om veilig online betalingen te maken. Om 3D Secure aan te zetten voor jou kaart, moet je contact openemen met je bank en ze vragen of ze het willen activeren. Deze bescherming is voor je eigen veiligheid wanneer je online betalingen uitvoert, maar zal ook fraude transacties voorkomen. Wanneer je het hebt geactiveerd, plaats dan een nieuwe bestelling om de betaling te voltooien.

Wanneer je nog altijd problemen ondervind met je betaling, of een ander probleem hebt, neem dan contact met ons op met het formulier hieronder.


Hebben jullie fysieke winkels in Nederland?

Nee, wij verkopen alleen online. Hierdoor houden wij onze kosten laag en hanteren wij ook lagere prijzen.


Mag ik een kortingscode?

Helaas niet. Wij zijn trots op onze lage prijzen en ons beleid is daarom om geen kortingscodes te geven, tenzij deze beschikbaar zijn voor iedereen.


Worden deze pakketten discreet verzonden?

Ja. Wij verzenden onze pakketten in normale bruine dozen zonder enige referenties naar MagicVaporizers op de doos. Onze verzendnaam is "Anything Worldwide" waardoor niemand argwaan wekt over de inhoud van de doos.


Bieden jullie betaling bij levering aan of kan ik mijn bestelling ophalen in Nederland?

Aangezien wij er naar streven om de beste prijzen te hebben, verkopen wij alleen online. Alle bestellingen moeten volledig worden betaald voordat ze ons warenhuis verlaten. Het is niet mogelijk om ons warenhuis te bezoeken om jouw bestelling persoonlijk op te halen. We bezorgen aan jouw deur en een tracking nummer wordt altijd bijgevoegd zodat je jouw pakket kunt volgen en veranderingen rondom de levering kunt maken indien nodig.


Ik heb problemen met het plaatsen van een bestelling

We raden aan om contact met ons op te nemen met het formulier hieronder. Probeer je probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, inclusief mogelijke foutmeldingen.


Ik heb een vraag over een product

Neem contact met ons op met het onderstaande formulier. We zullen proberen om zo snel en precies mogelijk je vragen te beantwoorden :)


Je kunt hieronder contact met ons opnemen wanneer je vraag hierboven niet is beantwoord: